bunken & sängpotatis!

Då vare måndag kväll och inget bra på tvn alls, it's sucks!
igår hade jag liten kalas och fick de jag önskat mig i stort sätt

av mormor & morfar fick jag två jätte stora teakoppar från indiska
nagelsätt från depend, och de var önskat! så stort tack.
sen fick jag en bok.

av moster, simon & lillskrutten noel fick jag två böcker
11 minuter & sen inspärrad båda är verklighetsbaserade.
och de ska vara väldigt bra men gripande böcker.

och av mamma så fick jag ju väskan från friis& co
paljettjackan från vila. faktiskt inte önkat mig någe så de var helt perfekta presenter.
Sen äre ju faktiskt julafton på torsdag så då blir de mycket endå, så nöjd helnöjd :)

nejnu ska carro krypa ner och bläddra kanaler på bunken & se vad som hittas.

tekopparna var så fina.. bara tvungen att lägga ut bild.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fina :o

2009-12-23 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0