de blev bra!

toppen dag, jag som sa att de inte skulle blir de pågrund av morgonen? :o
kom hem vid tjugo i fyra typ och då var en liten angelicah här som jag inte sätt på två månader :(
hade en hel del att prata om, alltid kul när de kommer nyhter osv, nyfiken? oyes i'm haha-

och eftersom min lillababy kusin inte fick någe lucia firande så gick vi iväg på ett firande förut som hölls i området
mycke trevlig & tror nog att alla som var där verkligen drog sig till lilla noel..
så söt och inte är han blyg heller :) 
jag och angelicah gjorde ett väldigt vacker julkort förut på oss själva, eller rättare sagt jag gjorde hon satt mest och skratta, och de är ju inte konstig :,)
haha skrattar så fort jag kollar påre!
hon drog vid halv tio
tack iaf för en trevlig dag/kväll snygging!

så nu har jag haft en skön tripp i duschen & nu krypt ner i sängen
har prov i morgon + redovisning + möte?
undra hur de går ihop?
redovisning kl kvart över åtta, efter de så äre prov & så fort provet är klart måste jag rusa på mötet, puuh säger jag bara så  fort jag tänker på morgon dagen..
så just därför så måste Caroline lägga huvet på kudden och hälsa på jonblund
 en stund
om några minuter
så godnatt people! sleep taight



Kommentarer
Postat av: Anonym

vita tänder :D

2009-12-23 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0