designa mitt egna märke?

hejsanhoppsan!

sjuk?
njä, icke mår grymt dåligt bara..
på onsdag äre möte iskolan om jag ska gå kvar eller inte?!
vet inte vad jag känner heller riktigt, bara att de är helt fel linje för mig bf (barn&fritid)
när man ser mig tänks de väl ofta typ att jag går frisör, media, design eller make up. vad jag hört :o
och de var ju dom spårena jag var inne på från hela början någon utav dom..
ångrar mig grymt mycke nu..
barn & fritid är en kanon linje men de händer inget och de vi gör känns inte som en del av mig?!
är hemma typ 1 till 3 dagar iveckan har vart de sen i somras och på grund av de så blire möte av vad som ska
hända med min skolgång!
vill helst bli klar med skolan bara, men lite svårt när jag inte riktigt brinner för de jag utbildar mig till.

men nu har jag funderat och jag vill ju designa kläder fick ju av pappa ett märke som jag sskulle designa
men eftersom dum som jag är valde att fortsätta skolan så var dom tvungna att sälja eller vad de nu var som hände..

ångrar mig grymt mycke, för de är ju en dröm för dom flesta.
och nu ska jag sätta igång iaf och måla upp figurer som jag ska trycka på vanliga linnen sen får vi se hur långt
jag kommer med dom!
 kanske blir någon jag börjar sälja senare?
men ska ringa till mammas kompis och se iaf om man kan få trycka upp några för bra pris.
kommer säkert lägga upp några av dom här på bloggen och se vad som tycks.

nu ska jag fixa mig sen ut i de fina vädret med lillkusin
tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0