hotellet?

hade sjukt roligt igår, var på hotellet med angelicah
och som alltid äre folk man känner som gör de helt mycke bättre. de uppskattas.
köpte nog världens godaste drink iaf, men kommer inte ihåg vad de va :o
jag sa bara någe konstigt namn, och den var himelsktgoood. syrlig och söt!

idag kom pappa och hämta mig vid halv tre typ, åkte till farfar och gaineth.
 farfar fyller 69!
inte träffat gubben sen jag konfermera mig! och de va i 8an lixom. Och dom nog sveriges sötaste lilla vovve
gismo. så liten ären, oooh..
men ska nog börja åka dit oftare han bor ju i östansjö.

Men ikväll så blire lugnt, eller?
kanske hotellet agin. vi får se!

 ilove my siss!

Kommentarer
Postat av: cicci

japp visst älskar du mig ! :D

2010-01-09 @ 03:18:10
URL: http://caaarolojn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0