big city!

sitter inne istan hos bella, passa på att låna hennes dator eftersom pappa har hämtat min. suug
varit hemma hos andreas sen Tisdags, inte gjort något, han har jobbat och jag har sovit själv :(
mehn, saknar redan, och de suger väl mer än något..

aja, ska snart ut på stan & kolla lite grejer.
ska kanske köpa en cykelkorg och lite smycken, får se vad de blir.. hmm.
nu blire mcd eller subway,
kanske smsa angelicah & dom senare, dom skulle in till stan ikv och gå på klaras..
dom ville ha med mig, men känner verkligen inge sug för sånt längre :s
och de är jag lite glad för, mihi


skriver mer sen.. puss Caaarolojn

Kommentarer
Postat av: angelicah

beafrabarn!

2009-08-07 @ 11:22:57
URL: http:// aaangelicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0