you don't understand!


the pain!
saknad efter en
 person som inte fattar nåt, är oerhört jobbigt,
försöka förklara saker existerar tydligen inte hos dig!
mår bara dåligt och försöker förstå själv, men fattar inte och de gör att jag bara vill gråta & försvinna!
så fort jag ser en bild på dig så stannar hela jag, och ser bara dig, ingen annan.
jag inser att jag bara vill vara med dig!! och mår illa för allt elakt jag sagt till dig någonsin!
får ur mig så mycke skit att jag skäms över mig själv, att jag ens kan säga såna grymt elaka saker till dig :(
usch, önskar att jag bara kunde spola tillbaks de och förklara hur mycket jag tycker om dig & vill vara med dig ist,
snälla! du får inte lämna mig!
klarar de inte. förlåt för allt jag skrev inatt och tidigare!
var bara dumt gjort & jag kände mig sårad, om du bara kunde förlåta mig!

jaq är kääääär idig <3
caaaarolojn



ja, träääligt väder. :/ så vad gör man? jo sitter hemma och myser framför tvn & framför datorn.

Kommentarer
Postat av: Anton

vilka fina ögon!

2009-06-11 @ 23:08:53
Postat av: Anton

vilka fina ögon!

2009-06-11 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0