god förmiddag!

okej, hade en hel sick dröm asså!
vakna tillochmed utav den, och de brukar aldrig hända mig :o
drömde att jag var iskolan & gick med massa randoms folk's, sen vare skolavslutning helt bara så där,
och jag, chad micheal murphy ( yes, han ja) och sen några mer (kommer inte ihåg vilka) att vi inte fick gå kvar, utan vi skulle få ta en buss ( fast de var ett tåg) till ett ställe där ingen hade varit förut, typ som landet ingenstans.
vi satte oss iaf på den där skit bussen och började åka, sen så såg vi som ni vet så där som de ser ut i rymden med massa planeter & grejs, så såg de ut. Sen blev de bara svart. sen kom vi till en gård typ bongård fast de var massa röda hus och helt tomt
( som i filmen house of wax) känsla blev de typ för helt dött vare verkligen, jag gick & höll i michael för jag var så himla rädd, sen såg jag hur de kom en människa fast han gick skit konstigt, ( och jag älskar ju såna där mutant filmer)
och det var en sån som kom.. så jag sa att alla skulle vara skit tysta, sen sprang vi bakom ett hus & gömde oss bland gräs som var as högt, sen kom en hel sån där familj & jag börja typ gråta, sen så vare en sån där grej som såg att de rörde på sig där vi satt då kom han och kolla sen tog han en person och bara drog han i benet, och jag börja skrika as högt och tårarna bara spruta!!
 sen vakna jag LIVRÄDD verkligen, sitter som ett plåster på hjärnan, känns så jävla verkligt, :o
uschusch! hel skum dröm verkligen..

men men nu ska jag kila ut i solen & ta en cigg & en till kopp kaffie..

pusspuss ciao/
 Caaarolojn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0