mm,

glömde blogga igår när jag kom fram :(
skullle ta typ 2 timmar att åka, men tog 4 eller nåe, fick fel på bromsarna och belv stående någonstan mitt ute i ingenstans i typ 50 minuter & sen vare en idiot som stallde sig på tåg rällsen och vägra gå där ifrån, så blev stående typ as länge! IDIOT!
sjävklart fick en massa, en massa utbrott så världens liv blev de också!
hatar att åka tåg verkligen suuug!
när vi äntligen efter många moment kom fram så kom pappie & möte oss! :D
 blev de att byta om till bekväma kläder sen sprang vi ut & åt på någon kinaresturang, as gott verkligen!
men jag tar jämt för mycke, så jag höll på att dö av mätthet & massa godis, glass och allt derövers..
sen hem & kolla tv ,sprang över till seveneleven & köpte kaffe ända längtan när man åker hit är KAFFE ifrån seveneleven! grr..
inge mer snack om de nu, blir bara uttråkad..
och saknar andreas:(


skriver mer senare ikväll promes..
caaarolojn:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0