school off! yeaah

jaha, då vare sooommarloooov! piss väder ute också, kunde ju vart lite mer sol en sån här dag :/ men nejdå! inte..
fick besked om att jag inte får komma tillbaks till skolan någe mer, ligger efter i alldeles för mycke, så blev lite tårar, så vad ska man nu göra? hm, skaffa jobb? mjo, det får bli så.. men lyckad med inga betyg! känner mig ganska misslyckad om jag får säga de själv :( skulle fan ha pluggat mer, men kände verkligen ingen ork för de, ångrar mig så grymt mycke iaf, 2 år av bortkastad tid till ingen nyta :/ dags att tänka i nya banor, gå om 2an eller vad? redan gått om ett år, men känner att jag verkligen vill, men barn & fritid kanske inte är min grej? men orkar inte börja om helt frå början, går jag om 2an så tar man ju bort alla godkända ämnen! kanske orkar lägga ner lite tid på allt pluggande?
trodde att de inte skulle vara så jobbigt att gå BF!
 men jo, mer plugg än vad man tror och orkar, aja har en hel sommar och komma på bågon lösning iaf.. men känns inge bra & def inge roligt..

sitter hemma hos Angelicah, ska sova hos den lilla snutten inatt, för imorgon blire att gå upp tidigt ska till kvinnersta & kolla på Frida & malin som tar studenten imorgon :)

nu blire kvällsmys. pusshejsmoiangelicah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0