svar till en del! about my life!

ja! jag vet att mitt liv kan verka trassligt & dom flesta tror att jag aldrig är nöjd med de jag får utan kräver bara mer & mer bara för att få!? men så är det verkligen INTE! jag är toppen nöjd med de jag får, även små saker! sen kan jag få lite dyrare saker då & då. men det får väl alla nån gång, eller?
jag är verkligen inte bortskämd, även om de kan verka så på en del grejer! är van att få saker, men jag kräver inte att få saker på silverfat, aldrigaldrig! 



 
Vet
att jag är hatat av ganska många, men jag vet inte själva bakgrunden till de? har aldrig gjort en människa illa i hela mitt liv, och kommer nog aldrig göra heller tror jag! ><
när man väl lär känna mig så får jag höra att jag inte är så dum i huvet som alla säger! utan jag är snäll & bryr mig om andra! och det kommer jag alltid göra.. behandlar alla likadant, ellerja inte alla kanske men dom flesta! är aldrig elak mot någon iaf!
jag är inte iskall heller, jag är ingen person och vara rädd för verkligen inte! även om jag kan sänka en del med en blick, men gör de på folk som har kastat skit på mig lääänge utan anledning!
jag är inte farlig att prata med heller.. enligt mig är jag en riktig fegis & det står jag för, även om jag kan vara jävligt stor i käften.. sen dom som känner mig, säger bara " hur kan man vara rädd för lilla lilla carro som är typ världens snällaste" hm, folk hör bara hur jag är & vilka jag umgås med, men de betyder inte att jag är likadan som alla andra!
och de kan jag säga att de är jag väldigt glad för att jag inte är heller,  jag är mig själv! kanske de alla stör sig på att jag inte faller för grupptryck!? har så många saker att fråga alla som hatar mig vad jag har gjort dom?
blickar slängs alltid på mig som jag vore kriminell och borde låsas in? hmf O.o


säger bara en sak att lär känna mig innan du dömmer mig för massa skit! det vore snällt! sen när du lärt känna mig, då kan du säga vad du vill!
skitsnack är det värsta jag vet!!!   / Caaarolojn

Kommentarer
Postat av: gela (:

carrobarro är världens snällaste & underbaraste person, så det så! <3

2009-06-26 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0