underbart!

vakna vid 11 någon gång helt underbart väder verkligen, blir på bra humör oyes!
hoppa in i duschen och gjorde mig fräs, sen drog jag & mamma iväg till hardrodck café & käka frulle & kolla in folk, de är skit kul att kolla in folk i stockholm, finns så många roliga man kan sitta & skratta åt så man blir på ännu bättre humör :)
satt där i någon timma, sen drog vi hem till systeryster. lina & pappie som satt inne. rädda för solen! jo, de tror jag dom är! sen drog vi upp på sturekompaniet och käka maxicansk food! de var massa gott men mättande! men de gillas! :D
sen drog jag in på gallerian & köpte en ursöööt tröjklänning, mys är den.. sval till sommarkvällarna!
sen har vi bara gått runt & kika på allt.

suttit på ballkongen nu ett tag & bara kopplat av i solen, så himla skönt att bara kunna koppla av & steka.

nej, nu ska jag göra kräftmackor till hela högen, sen ut en sväng med alla!
brb, skriver sen.
puss Caaarolojn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0