Don’t stop, make it pop

fredag: andreas kom vid 5 tiden ungefär han slängde fram en present på sängen när jag låg och kolla på tv, sen sa han förlåt.
så söt är han. fick 10 jätte stora rosor som han köpt 5 stora röda och sen 5 av favvo färgen rosa.

sötare får man leta efter :)
sen vid 8 kom hans mamma på fika,
hon skulle hämta emil vid 9 ikumla så kom över till oss en snabbis,great (y
sen kolla vi idol låg och små prata.
kolla lägenhet, men hitta ingen som var intressant.
kolla någon film, sen slockna jag av trötthet.

lördag: vakna vid 10, andreas skulle i väg och kolla på emil som skulle spela hockey i kumla.
jag följde inte med, orka inte. men smsa andreas senare och ångra mig, men då vare försent :(
menmen, så kan de va :/
han kom vid halv 5 igen.♥
köpte pizza och den nya chockladkakan till hjärtat som absolut inte var någon höjdare, den med nötter blöö vad äcklig :o.
kolla lite på tv men fanns inge som var vidare bra, somna vid typ 1 kanske?! 
hm, jag och tider? nä, funkar inte.

söndag slappa vi bara framför tvn sen åkte han vid 3 då fick jag vara själv:(
stackars mig :( buuhu.
att man kan sakna någon så mycke, fattar inte.
men förhoppningsvis kommer han iveckan mitt lilla troll!

så med andra ord guldhelg!


vad fina dom är, luktar rosor i hela rummet :)
underbart. melajk you alot hun♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0