fredag

tråkig fredag som vanligt, bara idol jag bänkar för kväll och någon bra film på någon av alla dessa kanaler.
 blev iaf marieberg efter plugget med mormor, köpte en as söt tröja som jag bara var tvungen att ha.
köpt 2 hårfärger också som ska slängas i huvet snarast, lite coola färger.
sen har jag idag av min underbart söta lilla syster fått en plattpång, som är guldfärgad och har diamanter ner till.
eftersom jag bara har en liten, stayling plattång. som är as grymt bra.
men eftersom mitt hår växer fortare än gräs så har jag
fått tillbaks mitt l å n g a hår igen, så tare dryga halv timman att platta om inte längre..
 ibland kan de vara underbart att ha en liten lillasyster som endå är stor :/ men alltid liten för mig! hah.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0