gäst hos verkligheten

haha, vilken lipsill jag var igår till idol seriöst, böla till deras hälsningar och allt
herre min gud!
Tove var så himla bra och jag fattar inte hur erik kunde hänga löst?
hm..
var nog som dom sa, man tror han är överlägsen så man röstar helt enkelt inte
för att så många andra gör de. men icke..

hemma kvällar har blivit en favorit för mig på sista tiden, vet ej varför?
men skönt äre.

nästnästa onsdag äre bokat för satin iaf med Sandra och pernilla sen blire antagligen mer folk
vi får helt enkelt se. Men skönt att komma ut sen fira pernillas födelsedag. de blir bra..

Och snart är min FÖDELSEDAG :D
igår vare prick en månad kvar
känner mig som ett barn på julafton när man sliter upp packet, haha, pinsamt nästan!
nu ska jag faktiskt skriva en liten önskelista som mamma ska få ^^


hörs senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

hemmakvällar är bäst :D

2009-11-22 @ 00:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0