gnatt

ingen skola idag orkade inte gå upp!
blir sur på mig själv
(ovanligt)
måste ta tag iskolan snart, men så jävla störda tider!!
ändå så har jag borttagna lektioner, pågrund av att jag klara en del förra terminen.
men ändå, om man tänker på hur bussarna går till stan, får antingen sitta och vänta en timma
eller så kommer jag 10 min sent?! lite surt båda delarna tycker jag. hm

älskar onsdagar, massa bra på tv och det gör mig himla glad.
greys, efterlyst, oskyldigtdömd, fråga olle dokumentär osv..

och den 15 november börjar ju paradisehotel!!! åh gladgladglad :D
då blire att bänka tvn kan jag lova!

men nu ska carro slå huvet på kudden och försöka sova!
en dag i morgon också.
gnatt


fresten, så blev de impuls lugg ^^
läcker, me lajkit alot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0