I´m back bitches

mår bäst fått tillbaka all min energi igen och de känns helt underbart.
plugget går väl sådär ska hämta ut inom kort sömntabletter!
inte bra!
men lilla tvungen sover nästan aldrig längre. så kuratorn rekomendera några förra året som ska vara bra, så jag testar..

gick iaf till fyra idag
sen möte jag syster vid kompasen
vi käka på resurangen som ligger lite nedanför
hon plankstek och jag tog klyftpotatis och tre köttbitar med bearnisesås.
sen tog vi sex bussen hem..

kom hem och tog en ovanligt skön dusch och nu ligger jag bunken framför den nya serien gliee
den är helt suverän, sen blir det sova för mig,
 för imorgon fyller bästa PERNILLA 18 ÅR :D


så puss och sovgott!


carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0