öpppethus på risbergska

vakna halv 9 idag av att min lilla bus kusin hopppa på mig, så blev att kliva upp dårå var faktiskt pigg för engångskull, hoppa in iduschen sen vid halv 10 kom mormor och hämta mig, mamma & noel drog i väg till maxi och stor handla. Mammas gamla klass kompis var där också så blev att smaka gott chocklad, gratis är gott!?
sen blev det frukost på sveas, varmchocklad med vispgrädde på marsmelows.
 och nu äntligen hemma, ska snart dra i väg till skolan har öppethus idag så går till 9 ikväll :o
så köpte en egen plocksallad på maxi som jag har med, eftersom vi inte får någon mat?
eller korv med bröd, ser inte de som mat om man går till 9 i kväll!
jag, sandra, sara & pernilla ska vara gaider för våran enhet!


så nu blir de att sätta på sig nya kläder sen drar jag iväg!

bloggar mer när jag kommer hem ikväll.
cioa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0