film mys

jaha, igår blev det ingen skola
hade bara en lektion så kändes not soo good..

sov hemma hos hjärtat inatt ^^ så mys.
han fixa mat, något kina likt det var faktiskt riktigt gott min snuttus♥
sen kolla på film, rosa the movie, haha riktig tjejfilm men han var mer inne iden än vad jag var ^^
slutet funka inte blev lite besviken men vi försökte gissa oss fram till vad vi trodde, gick nog inte så bra de heller, hehe.
imorse orka jag inte gå upp va så trött och frös, sen kommer hjärtat som varit uppe och slänger sig på mig, då blev de ännu kallare :( elakt!
men fick mig nästan upp ur sängen. låg ett tag till sen klev jag upp & fixa mig. sen kom david som hämta mig och andreas, dom körde mig till station. sen åkte dom efter ett tag.. min lilla snutt, saknar redan :( menmen.. så äre.

a♥c

the outfit
jeans från fornarina
tröjja från bikbok ( hellokitty ofc ^^)
halsduk fråh bikbok


heei you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0