diamanter- kvinnans bästa vän.

så trevligt hade jag igår :D
börja jobba halv tio och sluta halv 10 igår
hade ti sento visning på jobbet, så drack massa vin och mingla runt och visa nya collection som kommer nu till våren.
fick ett pärlarmband av kicki också :D sweet
så himla fint, kommer nästa vecka någon gång.
pastell färg och allt.
värt 500 så tycker det var riktigt snällt :)
tog tåget hem och var hemma runt halv 11, var helt slut i kroppen och ont i fötterna av att jag har ståt hela fucking dagen.
menmen, inte ska man klaga inte :O


men nu har jag nyss kommit hem, ska käka sen ska jag städa tre trapphus!
woho, dunka musik i min ensamhet.

cioa!
och tack fina sol för att du ger värme idag också!
wunderbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0