heäj påsk

åh vilket underbart väder!! eller inte, vart tog dendär härliga solen vägen som var så underbar under påsk helgen. hm..

men iaf, har haft en underbar påsk med massa god påsk mat så nu känns det som man inte behöver äta på ett bra tag framöver :)

spenderade påsken med mamma och släkten.
vi var hemma hos mormor och käka med alla, och fick påsk ägg ^^
den traditionen växer man nog aldrig ifrån va? :)
inte jag iaf, fick ett fint av mamma som det stod: jag är söt och snäll som en karamell :)
aw så fint det var med massa godis och en liten peng :D som varje påsk.

hemma hos mormor och morfar blev det massa godpåsk mat och godis
sen blev det en iskall öl i solen med andreas.

min påsk spenderades med dom jag älskar ♥

morfar och mormor ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0