underbar helg,

ojoj vilken helg.

i lördags blev det att dra hem till malin, jag och andré drog dit vid 4 tiden sen kom challe, wictoria & tofflan.
satt där och förfesta. spela nintendo wii, drack vin och hade allmänt kul.
vi drog till mcklubben, blev inge centralen, kosta fan 150 spänn utan biljett! :o
andré och tofflan gick in endå medans vi tjejer drog på klubben.
himla skoj, thanks girls.
lovely :)

 sov i örebro i natt och tog kvart i 7 tåget till stockholm imorse ><
åh herre min gud vad trött jag var.
somna vid öppna spisen igår kväll.
så en himla bra sömn men trött.
jobba till halv 7. så nu har jag käkat, varit inne i en underbar dusch.
and right now hollywood fruar!
så byebye.


Kommentarer
Postat av: wictoria

det var ju kul på den där mc-klubben! :'D

2010-04-27 @ 19:16:19
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: chacharlie

Ja, riktigt trevligt fick vi till det i lördags!! :)

2010-04-28 @ 17:48:06
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0