I'm Superman

Godmorgon!
vakna för dryga timmen sen av att polisen ringde och ville ha förhör,
som tur var kunde jag ta det på telefonen
fick inte göra det av den förra polisen som ringde mig förra veckan,
då ville dom att jag skulle komma till station.
men som tur var vare en snäll en som ringde.
har inte sett något så det gick bra, eftersom dom har ont om tid tydligen :/

iaf så äre skönt att vakna tidigt
sovit bort nästan alla mornar som varit nu senaste veckan :/
fy vad jobbigt det är dagarna bara springer iväg då typ.
 
haha föresten!
min systers pojkvän är väl för roligt! :'D
haha, han är verkligen alkohol missbrukare!
dog nästa av skratt när dom visa artikeln :D

Släckte bilbrand med öl

Starköl kan visst användas som brandsläckare. Det visade ett gäng raggare i Fjugesta centrum på fredagskvällen i förra veckan.

Polisen upptäckte att en massa tomma ölburkar låg slängda intill den stora amerikanaren som stod parkerad vid huvudgatan. När polisen pratade med raggarna om de tomma ölburkarna och ville att de skulle städa upp efter sig förklarade raggarna att innehållet i burkarna hade använts till att släcka en brand i bilens motorutrymme. En bensinslang hade gått sönder och den upphettade bensinen sprutade ut och började brinna.

Den här gången blev det två flugor i samma smäll. Brandkåren behövde aldrig rycka ut och raggarna fick förhoppningsvis mindre ont i huvudet dagen efter. Men frågan är om bilen blev rattonykter av 15 burkar starköl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0