seg tjej

är bakis och mår grymt dåligt idag!
men kan säga att de va vart en bakisdag idag.
för igår så hade jag "kalas" som jag trodde vi skulle fira hemma.
men icke,  tony och jimmy drog iväg och lämnade hunden hos jimmys mamma
sen kom tony tillbaks, då mamma säger till mig att kvart över 4 står de en bil som hämtar upp dig. fick världens panik!
sandra va med också hon kom och överraskade mig lite fint haha!
 vid 3 tiden kom angelicah, emelie & malin
som jag inte hade en aning om heller
fick jätte fina grejer av tjejerna btw ♥
började små dricka lite hemma här,
gick ut och vänta på den där bilen som skulle komma
och ja då håller angelicah för mina ögon och när ja tittar så står de en limo där :D
pysse (min gudfar) korkade upp champagneflaskan sen drog vi in till örebro!
visste ingenting, haha
alla vi brudar kliver ur inne i örebro då mamma hade hyrt cadillacbar! :D
så blev mat & alkoholintag, vin och massa grejer!
tack så himla mkt alla som va där fimilj,släkt & vänner..
toppen kväll :)
bilder kommer upp så fort jag fått tag på dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0