alla ♥ dag

har nog åkt på en förskylning så kommer bli beroende av nässpray igen och de orkar jag inte med
uschfyblä och huvudet är inte som de ska heller orkar inte med mer sjuka
ibland tycker jag riktigt synd om mig själv,
haha fast hela svenska befolkningen blir sjuka, så känns de som just jag bara blir sjuk! :)
 inbillning av desslike gooosh.



aja igår blev de att kolla på melodifestivalen och erik saade var helt klart bäst!
alla andra var helt sämst :o de har blivit så dåligt!!!
 och till melodifestivalen gjorde jag ordning blåbär och glass med massa grejer och de gick ner :)
skulle köpa hårfärg och nötter men hann inte ner till 7eleven oh ica, så får ta det sen om jag nu hinner.

och idag äre alla ♥ dag också, aw!
hoppas andreas kommer tillbaks sen, han skulle iväg och jobba nu en stund.

nu ska jag kolla klart på nickelodeon- pingvinerna från madagaskar
sen plocka iköket.

caroline coolqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0