stockholm

okej, nu är min första arbetsdag klar. puuh
började klockan halv 10 i dag och slutade klockan halv 7
pappa följde mig i morse och sen nu ikväll så kom han och möte mig så jag lär mig tunnelbanan
så imorgon ska jag åka själv -_- lycka till säger jag bara!
men måste ju lära mig förr eller senare vilketsom. och de kommer förhoppningsvis gå bra.
jag jobbar på elmbladsguld i stockholm som ligger på götgatan
http://www.elmbladsguld.se finns hur mycke smycken och märken som helst :)
och de verkligen kryper i fingrarna för jag älskar ju smycken, speciellt bling bling ringar osv
och de finns de ju inte liiiiite av heller :o sjukt mycke snyggt men priser som man dör för, jobba i 3 år för att ha råd med typ, titta på en ring i dag som stod framme vid disken som en kund hade tittat på, stallde tillbaks den lika fort kan jag ju säga sjuuukt..

men iaf, pappa kom och hämta mig vid halv 7, då gick vi till ringen (köpcenter)
var tvungen att köpa kläder tills imorgon så blev leggins från h&m och en tröja med nitar på från lindex. kommer handla något i stort sätt varje dag :P haha, imorgon ska vi till gallerian & nk och handla mer kläder och käka o såntdär jag och pappa :)
men nu ska jag dricka kaffe & paradise hotel (y)

hörs!


Kommentarer
Postat av: malin

sån där tröja har jag med :D sjukt snygg!

2010-02-01 @ 23:08:40
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0