2009

Mina svar på 30 frågor om 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- var på rättegång för första & sista gången i mitt liv.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
- mina nyårs löften var att inte ha några.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- ja :D


4. Dog någon som stod dig nära?
- öh, nej?


5. Vilka länder besökte du?
- inga?


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
- hm, nja


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- jani, det finns sjukt många. midsommar?


8. Vad var din största framgång 2009?
- ingenaning?


9. Största misstaget?
- ingen talan om de.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- svininfluensan tyvärr.


11. Bästa köpet?
- ööh? kommer ej ihåg? men kanske min dator?


12. Vad spenderade du mest pengar på?
- kläder, skor, smycken?


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- gud ja!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- sugerbabes- get sexy 
David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- båda delarna?


16. Vad önskar du att du gjort mer?
- la mer energi på skolan


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- rökt, alkoholen tagga ner lite.


18. Hur tillbringade du julen?
- hemma & mormor & morfar på kvällen med hela släkten


19. Blev du kär i år?
- ja


20. Favoritprogram på TV?
- paridise hotel


21. Bästa boken du läste i år?
- män som hatar kvinnor & jenna jameson- mitt liv som porrstjärna


22. Största musikaliska upptäckten?
- massa


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- allt de jag önska mig :)


25. Något du önskade dig men inte fick?
- nix, allt kom på silver fat iår. mahah


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- käka tårta, var hemma hos robin schöllin med angelicah och en massa mer folk


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- självklart finns de väl sånt också


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- ööh, sluskis?


29. Vem saknade du?
- hm, säker någon.


30. De bästa nya människorna du träffade?
- träffade många nya bästa människor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0