nytt år

äntligen är 2009 över, och vi går in på de nya året 2010..
de låter himla fult! ><
det var en lyckad kväll igår iaf..

var hemma först och ät god mat med mormor, morfar, becca, simon, noel,andreas, bella & mamma
oxfelé potatis och sås grymt gott.
sen gjorde mamma chockladmouse och grädde med strössel över..

senare kom angelicah hit, vi drack lite vin oså sen bar det av till curtie
där jonas, johan, josse & sofia var. vi spela spel skit kul vare :D
sen drog vi till mickaela som hade fest så var där fram till tolv slaget
efter dog vi till torget jag frida & angelicah där vi drack champagne och träffa folk.
faktiskt nöjd med kvällen.. men nu ska jag sluta dricka har jag bestämt. blev lite mycke igår
så huvet hänger inte med helt riktigt i dag.
inte sovit någe inatt heller sov hos ugglan & frida med andreas för han kom vid halv 3 tiden lite drygt.
jag fick inte upp dörren så kom inte in, som tur va så fick vi sova hos dom, tur att dom inte hade somnat.

blev pizza imorse från mona lisa, inte satt de fel kan jag säga.

bilder kommer senare från kvällen..
har tagit en skön dusch som verkligen behövdes, så känner mig som en ny människa :o
väntar på andreas som ska komma sen förhoppningsvis.
slut på drickandet har jag lovat mig själv för usch vad dåligt man mår!
fast får skylla mig själv som häver i mig en hel vinflaska typ rakt upp och ner, ne gillar vi inte idag!
ne usch.. nu ska jag föna håret spreya mig med bus sen krypa ner med min nougatburk
sen försöka hitta något bra på burken.
bra CAROLINE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0