städatant carrow

jag är nog sämst på att städ! jag kommer ingenstans, börjar plocka med saker sen kommer något annat imellan så glömmer helt bort vad jag håller på med!
sen efter någon timma så ligger de ännu mer grejer framme -_- åh sur jag blir..
men kommer ta allt i morgon så fort jag kommer hem från plugget, om jag kommer ihåg vill säga!

blev väckt imorse när andreas mamma kom hit på en fika kl 9
så mamma kom in och väckte oss.
ville verkligen inte kliva upp låg så skönt, och på mornarna äre så himla kallt & träligt:(
men var tvungen att gå upp medans andreas låg kvar ett tag till, fusk!
fick kaffe och pigna till..
började vid tjugo i tolv hade en lektion och de var enbart betygs snack!
lite sur jag vart då när jag kunde varit hemma och sovit i sängen.
drog på stan med pernilla iaf vi kolla lite grejer.
gick in på glitter och de var fan inte lätt!
klia i fingrarna på mig kan jag ju säga.
klarar inte av att gå in i en affär! så gick typ ut lika fort. blää

ligger nu i sängen och allt bara snurrar, mår skit illa. så synd om mig, buhu! :(
 ska iaf  kolla klart på american pie bandiecamp på 6an den är helt sjukt bra. 
sen få lite sömn ska upp tidigt som attans i morgon.
plus att jag lovade sandra, och jag håller mina ord.

så godnatt sleeptight ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0