bröllop

igår blev det tjejkväll hemma hos bella, skulle egentligen vara hemma men gick till henne iaf där simone och mickiz också var :)
det var ytterst trevligt faktiskt. bacardie, sockerdricka och jordgubbar.. mums!
satt hos henne ett tag sen blev vi sugna på att dra "ut" så vi drog till liquid satt där ett tag sen drog vi alla hemåt.
fy jag gick själv igen! fattar inte vad jag tänker med när jag dricker! skulle aldrig våga gå genom tunneln nykter en fredagkväll.. men men hem kom jag iaf :)

just nu äre kungabröllop!
viktoria är faktiskt otroligt vacker :)
ååh så mkt kärlek och romantik idag, det ser så mysigt ut och dom ser så käära ut.
blir nästan tårögd!
haha, lipsilen nr:1 yeah that's me!
fina tal och alla verkar så himla glada :')
nu måste jag kolla vidare och gråta!




grattisgrattis brudparet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0