inmyhead.



tankar som flyr runt i huve på mig.
kom på förut att det är exakt 6 mån kvar tills jag blir 20,
och vad ska man hitta på då?
stort party för alla mina nära och kära?
eller ett party dit alla får komma?
eller ut och äta sen ut på krogen?
ja jag vet inte, om tiden fortsätter gå så här fort så måste man ju börja planera redan nu typ..
även fast det är ett bra tag kvar, 4 dagar före julafton lixom..
haha, ja jag är ju inte normal så jag börjar redan planera allt :)
och det är väl lika bra.

sen det där sablands körkortet!
jag vill inge mer än att ha det just nu.
men får aldrig tummen ur..

körningen sitter till 100%
men det är så mkt mer än just körningen.
teorin tex, orkar verkligen inte plugga.
men är ju illa tvungen så- ja om jag nu ska ha det innan somaren är slut så får jag allt sätta lite fart..

haha, ja det kanske inte låter så jobbigt men för mig äre det..
hatar att klaga på mig själv, finns inge värre än när man hittar sina egna brister,
fy vad jag hatar't.

men nu ska jag inte klaga,
utan försöka med storm och stol hitta någon lösning för allt detta trassel. 
nu ska jag ta min snuskiga kaffekopp och gå ut och sätta mig i solen :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0