ljuva sommartid

tjenistjeniz!
idag gick caroline upp klockan 6 :D
pigg som tusan och solen var framme redan då, helt underbart.
slog på kaffe och bara njöt, fy tusan vad skönt sånt är och vakna på bra humör dessutom.
så idag tog jag mig riktigt hårt i kragen, jag gick till windalhs bilskola här i örebro, skrev in mig där
gjorde test på datorn- boka en körlektion till nästa onsdag med torbjörn,
så nu ska det bli ändringar i stugan!
körkortet är klart förhoppningsvis i augusti, för finns knappt inga körningar nu när det är sommar!
men inte gör det mig någe, bara jag får det gjort så är jag happy!

sen gick jag och mamma och möte bella, och vi gick vidare till en park där vi legat och gäst hela dagen med kaffe:)
mycket kul..
så nu har jag verkligen fått färg, tur solen sätter sig på en gång och färgar min hud :D
aja, nu avnjuter jag en skål med nudelsoppa och kollar färjan :)


hörs babes!

s l u r p..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0