upps, jag tror jag är liiiite rädd!

puuh är helt slut i kroppen.
tror jag börjar bli riktigt, riktigt sjuk :(

utöver det så var jag hemma hos angelicah och philip igår,
haha alltid lika kul att säga! :D
men iaf dom bjöd på mat. kyckling gryta & pommes. as nice vare faktiskt :) riktiga kockar dom två. drog hem vid halv elva ungefär. drog till angelicah vid typ halv 3 för philip jobbade och jag var rädd!
seriöst riktigt rädd, börja med att det banka på dörren, sen plinga det på
sprang till dörren för att kolla i nyckelhålet men ingen var där, kände hur paniken kom fram i kroppen. så jag ringde angelicah fort som fan och bad henne komma hit, men nej hon var typ nyvaken så hon orka inte, bad henne stanna kvar i luren medans jag skulle slänga på mig kläder, osv osv, la på och sa att jag skulle dyka upp så fort jag var klar. ser att jag fått ett röstmeddelande på telefonen och jag får panik för någon hade försökt ringt mig precis efter någon vart på dörren, lyssnar på meddelandet och hör enbart flås och steg sen läggs de på... ringer angelicah fort som fan igen och får typ gråten i halsen, hon ber mig ta en kniv? jag ba asså seriöst angelicah, vadå kniv? du kan inte mena allvar, haha. jo sa hon, sen när du låser dörren så ställer du dig så du ser åt alla håll! sen springer du bara.. haha, låter helt oserisöt. men sket i kniven, kan fan inte springa med en kniv över hela kumla, så jag smällde igen dörren och sprang för livet tills jag kom ut från porten. haha, tror aldrig jag varit så rädd i hela mitt liv..och vet fortfarande inte vem det var som var på dörren eftersom ingen har skickat sms eller ringt mig efter det. förutom röstmeddelandet.. hade det varit någon jag kände så hade han/hon bara gått in.. undrar serisöt vem de va? och röstmeddelandet gör mig ännu mer rädd. buuuuur..

men nu iaf så ska jag kolla 2 and a half men :)
sen skriver jag om dagens lilla äventyr :D

puss så länge

Kommentarer
Postat av: chacharlie

Ja, hehe! =D



Va otäckt det där du =<

2010-04-01 @ 11:30:09
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0