don't feel good.

nej som tusan heller att jag gör!
mår så sjukt dåligt så det är inte sant.
kanske beror på att jag ätit som en elefant idag.
kl halv 1 åt jag matlåda, 5 potatisar, fläsk och löksås.
vid halv 4 var jag hungrig igen, så ringde pappa och bad han sätta in pengar på kontot som han inte gjorde eftersom han jobba, så fick ta ut hundra spänn, drog och köpte en stor kycklingsallad på ica,
när jag sitter och äter min sallad, jo vem kommer då?
jo självklart pappa, han kom med mcdonald's- big mac & co
bara att trycka i sig det med..
och nu i ugnen står kyckling!
är hungrig igen, seriöst.. ta mitt liv eller nåt..

och alla på jobbet skrattar och säger- att en sån liten tjej kan få i sig 5 personers måltid..
jo tack, säger fan desamma...
kan ju iaf få gå upp några kilo på det också taaaack!

så nu snart blire- kyckling, ris & currysås :D

sen ska jag skrubba och lägga på mer bus

hejsanhoppsan.. skriver mer sen

ah gammal bild bara för det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0