fredagens schema

okej, varit as seg på att blogga, jag vet.
men inte haft mkt ork har gjort så himla mkt annat.
men iaf, ifredags så sluta jag vid halv 2. jag gick ifrån jobbet till hotellet :D
det tog ca 4 tim :/ men det var verkligen skönt kan jag säga. den var närmare 20 grader ute
så vi ville verkligen njuta av vädret och gå runt på alla gator så man hittar lite bättre osv, gick genom gamla stan och bara njöt verkligen :) när vi var framme vid hotellet, lämna jag mina grejer sen drog vi ut och åt på en jätte mysig resturang. efter det gick vi tillbaks till hotellet, satt i lobbyn och drack coctails. men jag var så trött så gick upp och la oss vid typ 22. vakna relativt tidigt hoppa in i duschen sen drog vi ner och käka frukost, ååh jag verkligen älskar hotell frukost, finns fan inge bättre :)
sen checka vi ut vid halv 10. gick på stan och kolla lite käka mjukglass och verkligen stekte bland allt folk som var på stan :D det var 22 grader redan vid 11 tiden.

lördags händelsen kommer senare, var så himla mkt i lördags så orkar inte skriva mer. det blir kanske för mkt!

soo seya


hotellet :) så sjukt mysigt faktiskt och himla bra personal och allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0