sagoland

har så himla mkt att skriva!
vet inte vart jag ska börja och vet inte hur jag ska sluta?

det händer så mkt i mitt liv just nu och jag har massa tankar om allt.
besviken på mig själv som inte skötte skolan åter igen!
alla som kommer in och köper student presenter, vill bara gråta vissa stunder
för jag själv kunde tagit den föra sommaren, även nu i sommar, och nästa men hoppa av och ångrar mig så jävla mkt nu.. kan inte börja om helt med skolan heller?
har endå kommit ganska långt på vägen och ska nog inte vända om och försöka med något som är omöjligt.
japp, för mig är skolan omöjlig. för jag vet inte vad jag vill bli.. inte alls. därför äre svårt för mig att koncentrera mig när jag inte vet riktigt vad jag vill.
men funderar starkt på att packa väskan till höst och dra utomlands och det har jag haft i bakhuvet ganska länge.
dra till spanien och gå en bartender kurs..
träffa nytt folk, nya vänner, se nya saker samt uppleva nya möjligheter.
men vi får se hur det blir med den saken, men nog finns den tanken och förhoppningsvis så blir det så :)

aja orkar inte sitta här just nu och skriva..
så vi hörs antingen i morgon eller någon annan dag, återstå att se :)

ciociotja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0