ögon för en ny värld

ah vad ska man säga och vart ska man börja?
min kväll i fredags vad magisk, finns inga ord för hur himla roligt jag hade.
för er som inte vet så käkade jag middag med jane timglas på park village,
det var hur kul som helst. träffade upp henne vid "svampen" straxt efter 5 då vi knallade till ett ställe som heter pure, det var spotlife, så det blev lite vimmel och träffade hur mkt trevligt folk som helst tex: sibel, rosanna, hugo, per-robin, fick en skymt av nemo, ja en himla massa mer folk!
sen kollade vi på raw comedy som var sjukt kul.. :D
drog vidare till ett hotell där vi var en liten stund, amba tror jag vi var en stund på också?
haha, var på så många ställen så jag vet inte alls. sedan bar det av till café opera, där det var hur mkt folk som helst!
fick även min första goodiebag ^^,



hugo, jane & moi


mer  bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0