17 again



bunkat ner mig i soffan med kaffe och kollar på 17 again.
micke är laxå och fixar med bilen han köpte igår.

gårdagen spenderades i laxå med micke & jens, dom höll på med bilarna var där från 11 till 21
var väl inte sådär roande för mig men jag överlevde, haha :)
drog till bk och käka efter de, sen till hammar och hämta den nya bilen.
på vägen dit blev det värdens oväder bara sådär, riktigt otäckt, åska så mkt så det lös upp hela himlen.
den var helt lila usch!
drog till david efter de och hämta upp raidar och suad, körde dom till ge-spot
sen blev det hem och soova..

aja, kolla klart slutet på filmen sen dusch

later!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Det är bara bra med mig :) Hur har dagen varit?

2010-09-25 @ 20:09:09
URL: http://errriiikkkaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Jo då det är bara bra här med! :)

Vad ska du göra i helgen då? :)

2010-09-25 @ 20:46:57
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0