Dag 01 – Om mig


Mitt namn är caroline lena maria wahlqvist född 1990.
jag föddes upp i kumla med min mamma & pappa, som liten sen flytta vi till fjugesta som ligger utanför örebro.

där jag gick i en skola som heter lekebergsskolan.
har gått på hardemoskolan & en stund i 7an gick på vialund i kumla.
gymnasiet gick jag på risbergskaskolan,
då jag gick linjen barn & fritid.
vilket jag aldrig gick klart. ångrar mig mkt nu att jag valde det.
ville gå handel, men försent att ångra sig nu.

just nu bor jag hemma hos en kompis som heter sandra
har bott här i snart 4 veckor om inte mer?
jag älskar skor, och har alltid gjort.
jag har över 300 par skor, haha
älskar även smink, smycken & sånt som tillhör kvinnogillat, japp.

jag har spelat handboll i 4 år.
men slutade när jag kom mer in på fest fronten,
vilket jag ångrar grymt mkt nu att jag sluta med.
spelade fotboll i 2 år?
i stene if.
det var nog inte riktigt min grej dedär, var nog därför jag la av.
fridrottade i 3 år
vilket jag tyckte var väldigt kul, men slutade med de också.

mina drömmar är att flytta långt härifrån tidsnog.
ha ett grymt bra jobb en bra familj, skaffa barn & allt dedär som hörtill.
fin stuga någonstans på en sommar ö..
ah drömmar kommer och går som dom vill. och kommer nog dyka upp mer drömmar.

jag är mig själv & tar ingen skit från någon alls.
har alltid levt som jag själv vill mesta dels.

ah där har ni mig en liten liten del iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0