dag 02- mina föräldrar


min mamma är 38 år hon är världens bästa!
hon jobbar innom vården.
vi är bästa vänner istort sätt och jag har alltid kunnat berättat allt för henne
och då äre verkligen allt. i hennes armar har jag gråtit ett x antal gånger.
hon har hjälpt mig genom mkt.
och jag även så!
hon har gett mig vägledning genom livet & verkligen gjort allt för mig.
utan min mamma skulle jag gå under totalt.
hon är min bästavän! ♥


min pappa är 42 år & världens bästa pappa!
han är egen företagare, mm.
min pappa har alltid jobbat i sthlm, enda sen jag var liten.
men då inom familjeföretag.
min pappa har alltid funnits för mig vilketsom &
har verkligen lärt mig vad som är rätt & fel.
även om jag inte träffar honom ofta så hjälper han mig.
han fick mig att flytta till sthlm 1 halv år
för att jag skulle kunna hitta mig själv & komma bort från en del saker.
jag växte enormt & han fanns där hela tiden.
min pappa är allt för mig.
samma där, min bästa vän!!
och även fast jag inte träffar honom så finns han där vilket jag tackar
väldigt mkt för!

mina föräldrar är bäst & i mina ögon
så är dom båda mina förebilder.
älskar er så något enormt mkt &
jag tackar guuud för att just ni blev
dom som jag lärt mig av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0