mer mer mer!


okej, jag börjar må bra nu
för dom som inte vet så bor jag hemma hos en kompis just nu & gjort i 4 veckors tid snart.
min Mamma bor i fjugesta ( utanför örebro)
och har lovat mig sjäv att aldrig mer flytta tillbaks dit.
När jag är där så mår jag dåligt & de är inte lite heller.
vill inte gå utanför dörren när jag är i den lilla hålan!

så jag letar lägenhet och jobb förfullt här omkring.

men vill helst bort härifrån, långt långt boooort!
men man måste börja någonstans för att kunna ta sig vidare.

vill flytta utomlands, men vill inte flytta själv
då skulle jag dö av ensamhet, plus att jag är världens fegaste människa & vågar typ ingenting.
skrattar åt mig själv, seriöst! :')

sen börjar jag bli riktigt kär.
och de var ett tag sen man kände just den känslan.
pirr i magen & så fort namnet dyker upp så slår det till!
egentligen brukar jag backa undan, men nu gör jag inte de,
varför de vet jag inte?
 men fa-an vad bra de känns,
och kommer inte släppa taget de kan jag lova.
vill verkligen spendera varje liten sekund med den här personen!
heeeeeelt underbart!

när personen sitter fast i huvudet 24/7.
och de finns inga andra tankar om något/ någon annan.
ah då vet man med största sannerlikhet att de är äkta.
och de enda vänner för höra är hans namn,
hur bra han är, hur glad han gör en genom att bara finnas även om han skulle vara på
andra sidan jorden..
det finns bara 1 och de är du!

andra ser verkligen att jag mår bra & hur glad jag är.
och det var ett bra tag sen någon såg de på riktigt :)
så känn dig träffad och speciell ♥
du är bäääst Ali rasak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0