vad ser jag i mina drömmar

jag sitter i fönstret och tittar ut över en stad som kunde varit så mkt bättre än de här.
det jag ser är inte vad jag vill se?
och jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja se heller, men synen är långt bortom allt detta skit
det kan jag lova.

min syn på livet är så mkt mer än de här.
vad fan äre som håller mig kvar egentligen?
jag vill flytta till malibu, ja de är precis vad jag vill göra..
tänk att vakna upp i ett litet strandhus varje morgon, sitta med en kopp kaffe
i handen, dra på sig något lätt & gå längst strandkanten
men en vind som enbart viskar en i öronen..
det vore helt underbart.
på kvällen sätter man sig på altanen & kollar på en sol som färgar hela himlen röd.
kvällsvärme & gitarrspel som kommer längst stranden någonstans.

om jag vågade skulle jag ta med alla mina grejer & dra långt långt bort härifrån
 och inom snart hoppas jag att jag har modet till o göra de.
 men när jag gör de, då äre bara en jag ska ha med mig & det är dig♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0