jullov! oyes, me lajk


äntligen en termin avklarad!
nu äre jullov!
samprogramet gjorde en suverän julspelning idag!
dom gjorde parodier på alla inriktingar!
haha, och fan äre sant, barn utan framtid
bara massa invandrare & slagsmål på bf! awesome!
samlig efter sen sluta vi.
drog till verginska med sandra, sara & lina. lina skulle lämna en bok så satt kvar där ett tag
jag visa vårat snygga fönster som jag, bella, teresia & josse jag gjort på expo ( skylting)
har ju de som iv val där.
sen drog jag, sara & lina hem till lina.
så himla fräs lägenhet, hon bor i dom nya lägenheterna sonm ligger vid mitt i stan..
skit snygg & fräsch. käka lussebullar, sen drog jag  & sara till bussen, stod där och frös röver av sig i dena kyla.



aja, igår vare prov dagen innan vi slutar?!
gick inge bra ingen koncentration för 5 öre
så blev riktigt sur på mig själv som egentligen kunde de dubbla av de jag gjorde.
men när jag väl sätter mig vis ett próv så fumlar alla svaren runt i huvet och till slut kommer jag inte ihåg nåt och bara slänger ifrån mig skiten..
efter prover så hade jag ju som sagt möte
Efter jul börjar jag på en annan skola,
men kommer fortfarande gå samma inriktning och deverse!

lite tråkigt men känner att de är ett måste för mig själv om jag ska klara skolgången och ens få chansen att ta den där jävla studenten som jag kunde gjort i somras! :) surt om man tänker efter men sånt är livet, typ 5-6 år på gymnasiet, tänk så att allt är negativit! men efter jul äre nya tag och hoppas att jag klara skiten..

vid sex tiden så kom andreas mamma hit och fika medans emil hade träning
satt och prata hon, jag & mamma om massa grejer, var spännande :)
 Hon var här till straxt efter åtta sen åkte hon och hämta emil från träningen..
de var himla roligt faktiskt :) men är fortfarande så himla blyg men gick bra :)


men nu ska jag kolla glee & simpson the movie.
 njuta av första dagen av jullovet!

cioaciao så länge!

här är föresten den snygga skyltningen vi gjort! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0