brb




återkommer ..
för stolt för att svälja stoltheten.
att tappa någon så nära inpå gör ont, men ibland vill jag också ha någon som lyssnar på mig
men vem finns där då?

känner att jag inte kan finnas alla till hands 24/7
visst jag älskar att lyssna på folk som mår dåligt och lägga in några bra ord!
och det vet alla, så alla kommer till mig
men med allt ni berättar ligger det en hel del i mitt bagage som jag behöver lätta på i bland,
för när någon mår dåligt som står mig nära läggs det på mig med..
men vem finns till hands för mig?
när jag behöver lätta på allt?
ingen för det är erat jag behöver lätta på, och ingen annan vill ha den skiten över sig.

jag går ständigt runt med en stor börda, men alla säger att det löser sig!
men eftersom ingen lyssnar hur kan ni då veta att de ska bli bra?
vänner är till för att dela saker med båda gott & ont oavsett vad!
en riktig kompis ska acceptera allt och vara där i med och mot vind!


att smsa mig efter ett ex antal månader för att jag ska stå på din sida nu!
vart stod ni när jag stod inför mitt?

orkar inte nu..
take a break.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den bästavän man kan ha<3

2009-11-11 @ 22:19:27
Postat av: anna

kärlek är inte alltid lätt, :{ som synd för dig är du behöver någon som uppskattar den du är! så söt & verkar vara helt underbar person,

2009-11-19 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0