ont!

music award på mtv, gillar skarpt.


helt slut som människa, faktiskt! S.I igen kanske?
hoppas innerligt inte för det var nog fan det värsta
 jag varit med om i mitt liv, det tog på krafterna.. bläsch


dans idag, sämst säger jag bara!!
mitt i allt hoppa höften ur!
så typiskt och vilken smärta de är!
 gaah ont är bara dörnamnet..
men inte klaga mer carro no!

bio på måndag med klassen vi ska se bröllopsfotografen tror jag den heter..
verkar väl siså där. we will see. dom som sätt den säger att den är tummen upp, helt okej.
så litar lite grann där..

massa bra på tvn, men ska sova nu för imorgon är det fredag
och det innebär slutet av veckan, yummi
andreas kommer hit prata ut om allt förengångskull, kolla lägenhet, osv..
wellwell..

kan ju bara säga att det är första gången på riktigt länge jag är trött, alltid tvingat mig i sängs
och då kan kl närma sig typ 1?
men nu är jag riktigt trött och de gillas från mig, för det behövs ican tell you"
nu ska jag återigen slå huvet på kudden..
puss gnatt            carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0