oyes, yes

godermorgon!
har varit vaken ett tag- eller ja, jag vakna halv 8.
vakna halv 8 igår också eftersom jag och mamma skulle möta mormor vid 9.
ät en hej vildanes frulle på sveas- frukost buffé med andra ord, visste inte att dom hade det på sveas med det hade dom tydligen :)

efter det drog vi till maxi och handla lite efter det tog jag, mamma & lillkusin noel tåget till örebro.
så det blev en heldag i örebro :)
fick lite grejer av mamma också.
en döskalle ring som jag bara älskar, men har varit slut varje gång jag kollat, eller inte funnits i min stl :(
bara funnits i plast och det ville jag icke ha, så hon ikassan hörde när jag sa till mamma att jag ville ha den i "silver" så hon kom fram och sa är det dom här du mena :D och självklart var det dom.

och det var utförsäljning på gina så köpte en grön tröja för 45 kr och ett par jeansleggings för 99 kr :)
mkt bra :)
käk på kina muren blev det också. sen en fika på vasakonditoriet :)
en väldigt mysig dag med mamma och lillkusin.

drog till angelicah & filip vid 8 tiden, hade väldigt trevlig där faktiskt.
malin, sibel mfl var där. tog en grogg palla inte dricka.
sen ville malin och jag in till frimis men ingen kunde köra :/
så det blev singstar för mig och malin, vi sjöng för alla, haha.
gamla klassiker, dom fick lite dans från oss också :D så otroligt bra är vi,
men malin tog halv 1 bussen in till stan iaf och möte massa vid harry's.
jag drog hem för jag var helt slut efter dagens bravader.
men en helt guldkväll vare :)
bilder kommer från kvällen senare..
prata med andreas när jag gick hem, ville ha sälskap hatar att gå själv seriöst.
men iaf, idag mår jag inte bra, vet inte varför. drack ju inget igår :/ menmen, bara det inte är sjuka påväg in!
strejk.

nej
nu ska fylla kroppen med vitaminer :)
tjohejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0