trååååk

saker du inte vet..

jag är shopping beroende

jag kan inte gå in i en affär utan att handla nåt

jag bränner mina pengar jag får på ca en timma

jag samlar på solglasögon

jag tog min första modellkort som 14 åring
för affären zaza

första gången jag gick catwalk
var inne på marieberg och jag halkade

jag har gått om två år iskolan

jag är för jävla kär

jag har blivit djupt sårad

jag älskar skor

 jag har över 200 par skor

 jag hade alkohol problem när jag var 16

jag hatar när de är stökigt, fast jag har nästan jämt stökigt

min favorit färg är
rosa

jag vill ha barn så snart som möjligt men bara ett, som ska bli allt för bortskämd.

jag har haft mjukisbyxor två gånger genom hela min skolgång

jag litar bara på 2 personer

har sagt jag älskar dig för första gången i mitt liv nyligen

jag vill gifta mig om tidigast 5 år

jag har varit förlovad

jag har sårat en person väldigt hårt

jag har världens bästa syskon

jag hatar reklam på tv/radio

många tror att jag och min mamma är syskon

jag har bilat till 3 länder

jag är lite halft jude

jag har bott på 15 olika ställen i mitt liv

mina naglar är mitt allt

jag är beroende av nagellack
utan känner jag mig naken.



oj de var ganska mycke.
men vad gör man inte när man har tråkigt
och inte har något att göra?
och lite hoppit mellan sak till sak, haha.
nej, nu ska jag städa sen hoppa in i duschen..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0