sommar sol?

hejsanhoppsan goooodmorgon!
himla fiiiiiint väder såhär tidigt
men
mår riktigt dåligt
min mage vänder sig och huvud spränger som en bergssprängare det är inte okej :o

så jag är hemma idag och vilar ut mig mått dåligt några dagar nu.
så Ida och jag ska snart ta tunnelbanan och dra till apoteket och handla sen in på konsum och köpa actimel till magen. fick en sån på jobbet igår och den var riktigt god så ska köpa ett packet så jag har. får se om det blir någon bättring..

morfar ringde imorse också han och mormor är just nu på hawai :D
haha, fråga morfar om mormor låg och stekte, men icke klockan va visst halv tio på kvällen men det var 25 grader varmt :)

så har dom ju min fina lista på grejor som ska handlas på alla ställen dom ska till
än så länge har dom köpt skor, som typ var nummer 1 på listan. converse kostar bara 250 spänn.
dom hade köpt as haftiga åt mig iaf med pussmunnar på och nitar och massa häftigt på :)

morfar ska handla en fin sommar klänning iaf på hawai?! undra hur de kommer bli, haha mormor får nog rycka in och hjälpa honom ;)

men nu ska jag nog fixa mig, skulle till polis stationen idag också!!!

hejhejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0