Dag 06 – Mina syskon


min lillasyster:
hon heter checilia & är 16 år
hon går 1a året på omvårdnandsprogramet på risbergskaskolan.
hon vill bli polis eller ambulansförare.
hon är tillsammans med en som heter jimmy.
dom har varit tillsammans i 9 månader & dom är typ vääärldens finaste par
dom gör allt med varandra & för varandra.
vilket är gulligt & de bevisar att kärlek verkligen finns!

vi är lika på många många sätt men endå så är vi sjukt olika,
hon har vääärldens affro krull & typ gröna ögon
medans jag har platt hår & mörkbruna ögon. haha
vi finns alltid för varandra & hon har alltid kunnat prata med mig om saker..
vilket är väldigt skönt för mig.
hon ser upp till mig vilket jag är otroligt glad för.
hon är världens bästa syster helt enkelt. :)


min lillebror:
han heter zamuel och är 7 år.
vi är inte hel syskon, vi har samma pappa.
så den här lilla korven bor hos sin mor i kumla. d
han kör cross & brinner verkligen för de, han är hur duktig som helst, och leker med dom andra som kör :)
han kör också fyrhjuling som han tycker är grymt kul på somaren.
han är världens busigaste & drygaste unge som går i ett par skor!
han kan mer ord än vad jag kan & han är över inteligent också.
när han blir stor så vill han sitta i riksdagen, haha!
han vill också bli presedent?
ah, jag kommer få en riktigt rik lillebror med andra ord! haha :')
han är bäst vilketsom!

där har ni mina syskon! :'D

träffar inte min lillebror så ofta, vilket är väldigt tråkigt :/
men när vi väl träffas så får jag kramar som räcker :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0