Don't face reality, let it be the place from which you leap.

 

 

oh idag kolla solen fram vilket var hur mysigt som helst.

 

nu har vi käkat lite & jag ska nu spendera en liten stund till framför datorn, desperat behöv av ett stadigt jobb! och de är nu!! så hoppas jag hittar något, skulle kunna ta istort sätt vad som helst just nu.. bara för att..

jag sover hela dagarna och mååste verkligen ha ett jobb nu!

sover till typ halv 4 på dagarna och de börjar kännas liiiiiite för mkt

och de kommer snart gå över till ångest

så nu har jag inte tid med det här!

kanske slänger in en liten rad senare mot kvällen!

puss

 


Kommentarer
Postat av: angelica

men jag ska vara nykter tills i mars, plus att jag ska jobba på lördag. :/ är ledig hela nästa vecka, kan ju komma in till öret och ta en fika på något mysigt café? :)

2011-02-17 @ 19:02:38
URL: http://aaangelicah.blogg.se/
Postat av: angelica

haha, jo visst. men jag jobbar mycket heller än att springa på krogen faktiskt. :p hehe ah men me do that. när har du tid? :)

2011-02-17 @ 19:58:55
URL: http://aaangelicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0