fakethat

vart en as stressad dag, så jag har viljat gå under typ.
först gick vi till banken, sen hade inte sandra på sig sitt bank-kort, så gick hem till henne igen.
då vi kom på att jag hade hennes bank-kort i min plånbok eftersom jag handla åt henne igår!

gick på stan med sandra & lotte ihopp på att hitta någon snygg utstyrsel för ikväll..
men neee! och jag har ju sätt så himla mycket på h&m, hm aja knas.
gick till bolaget ist och plocka på mig gott&blandat. tycker de är as svårt faktiskt, haha
blir som ett barn vid en godis hylla!

jaaaha gjort i ordning facet nurå.
sen äre det där med kläder kvar..
sen springa upp på stan och möta bella, sen fiiiiesta!
och ikväll händer de i kumla.. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0